به گزارش راهبرد معاصر ؛ میرجواد سلیمانی ضمن اعلام خبر تشکیل این ستاد ویژه، گفت: تغییراتی در بخش فروش و خدمات پس از فروش سایپا ایجاد شده که محوریت آن، تمرکز بر مطالبات به حق مشتریان این گروه بوده است.
سلیمانی با اشاره به تاکید و پیگیری های وزیر صنعت برای رفع مشکل خریداران محصولات سایپا، افزود: رسیدگی به مطالبات به حق مشتریانی که به سایپا اطمینان کرده و در طرح های فروش محصولات این گروه مشارکت کرده اند، در اولویت برنامه های این گروه قرار گرفته و در همین راستا یک ستاد عملیاتی ویژه برای پیگیری آن تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه نشست های مشترک این ستاد ویژه با نمایندگان خریداران خودروهای معوق سایپا آغاز شده، افزود: برنامه های کوتاه مدت و عملیاتی برای رفع مشکل هموطنانی که در طرح های فروش محصولات سایپا شرکت کرده و تحویل خودروهای آنها به تعویق افتاده تدوین و اجرا خواهد شد.
وی افزود: طی چند روز اخیر نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش جلسات جداگانه ای با نمایندگان خریدارن خودروهای چانگان، سیتروئن، آریو، رنو و برلیانس برگزار کرده که به نتایج خوبی منجر شده و هفته آتی پیگیری می شود.
سلیمانی برنامه ریزی کوتاه مدت در تامین قطعات، افزایش تولید و تسریع در فرآیندهای اجرائی را از جمله برنامه های این گروه خودروسازی برای رفع مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: تیم مدیریتی جدید سایپا تمام تلاش خود را برای رفع مشکل هموطنان به کار خواهد گرفت و امیدواریم با حمایت وزیر صنعت در آینده ای نزدیک شاهد گام های اساسی در بهبود شرایط صنعت خودرو کشور باشیم.
مشتریان خودروهای تا پایان دی ماه ۹۷ که اضافه مبلغ ازشون دریافت شده چگونه باید پیگیر مطالباتشون باشند.
باتشکر
لطفا راهنمایی کنید